Ronald Dijksterhuis

Door: Bossers & Cnossen
Geschreven op: 6 februari 2023

Categorie

Tags

Werken bij Bossers

#werkenbijbossers

Collega in het zonnetje

Nieuw jaar, dus tijd voor nieuwe verhalen binnen onze rubriek ‘Collega in het zonnetje’. Zo trappen we het nieuwe jaar af met onze nieuwe collega Ronald Dijksterhuis! Voor de oplettende lezer, we hebben inderdaad al eerder een Ronald aan je voorgesteld maar we schijnen nog wel eens mensen met dezelfde naam aan te nemen.

Ronald Dijksterhuis

Ronald geeft zelf aan binnen B&C eigenlijk 2 rollen te hebben. Hij houdt zich voornamelijk bezig met zijn rol als Support Engineer, maar bekommert zich daarnaast ook over onze Servicedesk in zijn rol als Servicedesk Supervisor.

Hierin helpt hij dagelijks de collega’s bij het uitvoeren van hun werkzaamheden en is hij veel in gesprek met klanten wanneer ze vragen of problemen hebben. Het oplossen van problemen en het helpen waar nodig, daar zijn ze bij onze Servicedesk erg goed in. Onderzoek doen, vragen stellen, troubleshooting, het hoort er allemaal bij in het reilen en zeilen bij onze Servicedesk.

Ronald is begonnen in de rol van Customer Agent en na een half jaar kreeg hij het vertrouwen om zich verder te ontwikkelen bij de Servicedesk. Hierbij werd hij door andere, enthousiaste collega’s geholpen bij alle mogelijke onderdelen. Zo heeft hij heel veel kennis op kunnen doen om zich verder te kunnen ontwikkelen tot Servicedesk Supervisor. Een mooie kans die hij uiteraard niet kon laten liggen!

Natuurlijk hebben wij Ronald ook naar zijn absolute held/voorbeeld gevraagd.

Toevoeging van de redactie: bij het opstellen van de vragen hadden we verwacht het volgende antwoord al veel eerder in deze rubriek tegen te komen. Het doet ons daarom deugd te vermelden dat Ronald eindelijk deze verwachting heeft waargemaakt.

Ronald; wie is jouw absolute held en/of voorbeeld?

“Steve Jobs was altijd iemand waar ik veel inspiratie van kreeg. Zijn presentatie van de iPod Nano uit 2005 blijft voor mij legendarisch.”

Wij kunnen ons dit moment nog goed herinneren. Bijzonder om te zien welke ontwikkelingen er daarna hebben plaatsgevonden bij Apple zoals het uitrollen van de eerste iPhone, maar ook binnen de rest van de tech-sector. Denk bijvoorbeeld aan beeldcommunicatie, clouddiensten en ontwikkelingen omtrent social media.

Tot slot

Humor, daar houden we wel van bij B&C. Zo ook Ronald. Wanneer we hem vragen naar de manier waarop hij zijn koffie drinkt zegt hij al lachend “zo zwart als mijn ziel”. Thee drinkt hij eigenlijk niet, tenzij hij niet helemaal fit is. Menig collega weet dan ook dat zodra Ronald naar de thee grijpt, het tijd wordt om de Anta-flu uit de kast te toveren.

Als Ronald niet bij B&C te vinden is kunnen we hem voornamelijk thuis bij zijn gezin vinden, in de tuin of gezellig met vrienden. De avond sluit hij graag af met een goede game. Dat is sowieso elke woensdag een vaste prik. Of hij kijkt een film of serie.

Tot zover onze collega Ronald! Benieuwd wie er de volgende keer aan bod komt? Houd onze nieuwspagina dan in de gaten!

Ook interessant